Het opruimen van vastgoed is vaak overweldigend, niet alleen vanwege de omvang van de klus, maar ook omdat de noodzaak vaak verband houdt met gevoelige of moeilijke gebeurtenissen, zoals de dood van een dierbare of een huisuitzetting.
Wij kennen de gevoeligheden. Als er behoefte is aan het huis van een ouder, dan is dat de plek waar uw jeugdherinneringen zich bevinden. Als er voor een echtgenoot nog meer herinneringen en emoties aan het proces verbonden zijn. Het kan ook nodig zijn om in te krimpen als gevolg van een verandering van levensstijl als gevolg van een scheiding, of om naar een andere provincie te verhuizen vanwege een verandering van baan of om een aantal redenen. Wij kennen de uitdagingen die gepaard gaan met het opruimen van een huis waar al jaren in wordt gewoond. Vooral huishoudelijke artikelen, meubels, apparaten en meer kunnen een uitdaging zijn.
Het huis verkopen kan pas worden gerealiseerd als u het landgoed heeft opgeruimd en al het onroerend goed heeft verwijderd. Dit alleen doen is emotioneel en fysiek intimiderend.
Onze professionele en vriendelijke gediplomeerde vastgoedspecialisten verzorgen uw woning of bedrijf met zorg en efficiëntie. Wij komen op tijd en verzorgen de verhuizing van uw woning naar wens. Dat omvat:
Naar een opslagplaats
Om te doneren
Of om weg te slepen.
Wanneer het tijd is om een woning op te ruimen nadat u naar een nieuw huis, een nieuw bedrijf bent verhuisd of met het doel de ruimte te gebruiken, of vanwege het vertrek van een geliefde persoon en zelfs om een familielid te helpen ontsnappen aan zijn of haar verslavende hamstergedrag dan kunnen wij helpen.
Onze diensten voor het opruimen van gebouwen worden gebruikt door verhuurders, advocaten, banken en huiseigenaren etc. Zij moeten zich ontdoen van onnodige en ongewenste spullen, rommel die het proces van de overdracht van vastgoed kunnen verhinderen of vertragen. Daarom bent u bij Stijl Woningruimers aan het juiste adres.